1. |
Krisztina Bohács, Katalin Radványi Role of Cognitive Acceleration Programs in the Education of Ethnic Minority/Immigrant Children and in Special Teacher Training (2016)
|
2.
|
Böti A, Erdélyi A, Havasi Á, Hennig B, Kálmán Zs, Lay-Weber D, Lukács Sz, Mede P, Mischo S, Radványi K, Schlünz G, Szaffner Gy, Thümmel I Barrieren und Förderfaktoren in der (inklusiven) Beschulung von kaum- und nichtsprechenden Schülern aus der Sicht von deutschen und ungarischen Lehrkraften, Erziehern und Schulbegleitern In: Annette Leonhardt, Katharina Müller, Tilly Truckenbrodt (szerk.) Die Un-Behindertenrechtskonvention und ihre Umsetzung: Beiträge zur Interkulturellen und International vergleichenden Heil - und Sonderpädagogik. 613 p. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2015. pp. 153-161. (ISBN:978-3-7815-1943-5)
|
3.
|
Radványi Katalin A gyógypedagógus tanácsadói szerepe, feladata és lehetőségei. Együttműködés a családokkal Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete XLIII. Országos Szakmai Konferenciája Mohács, 2015. június 25 (2015)
|
4.
|
Radványi Katalin Az értelmileg akadályozott emberek életminőségét befolyásoló lehetőségek napjainkban Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete XLIII. Országos Szakmai Konferenciája Mohács, 2015. június 25 (2015)
|
5.
|
Radványi Katalin, Sándor Anikó, Horváth Péter László A gyógypedagógia és a társadalmi kirekesztés új formái. GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA XLIII:(2) pp. 117-130. (2015) Folyóiratcikk/Szakcikk/Tudományos
|
6.
|
Johannes Rojahn, Alec Bernstein, Katalin Radványi, Janos Csorba Are Challenging Behaviors in Individuals with Severe and Profound Intellectual Disabilities In: The 47th Annual Gatlinburg Conference. Konferencia helye, ideje: Chicago, Amerikai Egyesült Államok, 2014.03.05-2014.03.07. ismeretlen, p. &. Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény/Tudományos
|
7.
|
Radványi Katalin "Értelmi fogyatékosok kihívást jelentõ magatartása és pszichiátriai komorbiditásai"Magyar Pszichiátriai Társaság VIII. Nemzeti Kongresszusa, Budapest (2014)
|
8.
|
Radványi Katalin "A gyógypedagógiai pszichológia szempontjai a korai fejlesztésben" Magyar Pszichológiai Társaság Nevelési Tanácsadás és Szakértés Szekciója kerekasztal (2014)
|
9.
|
Radványi Katalin "A művészetpedagógiai foglalkoztatás jelentősége az értelmi fogyatékos emberek életében."„Szemléletformálás és network-építés a művészetpedagógia eszközeivel” II. fővárosi szintű szakmai konferencia (2014)
|
10.
|
Rdványi Katalin Radványi Katalin (szerk.) "Kisgyermekből felnőtt.": MWSZT 15 éves ünnepi konferencia (2014)
|
11.
|
Csorba János, Radványi Katalin, Barthel Betty, Dinya Elek Az agresszív magatartás és mérésének problémái eltérő életkorban: Két kérdőív bemutatása PSYCHIATRIA HUNGARICA 28:(1) pp. 13-29. (2013) Link(ek): PubMed Folyóiratcikk/Szakcikk/Tudományos
|
12.
|
Dr Radványi Katalin Etika, vagy erkölcs?: Néhány átgondolásra érdemes szempont az SNI gyermekek fejlesztése során In: Bertók Rózsa, Barcsi Tamás (szerk.):Etikák, identitások, perspektívák : szemelvények az erkölcselmélet és a kortárs hivatásetikák köréből: Tanulmánykötet. 408 p. Konferencia helye, ideje: Pécs, Magyarország, 2013.11.09-2013.11.10. Pécs: Ethosz Tudományos Egyesület, 2013. pp. 291-298. (ISBN:9789638814944) Befoglaló mű link(ek): OSZK
|
13.
|
Dr Radványi Katalin Legbelső kör: A CSALÁD: Eltérő fejlődésű vagy krónikus beteg gyerek a családban Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2013. 161 p. (ISBN:978-963-7155-60-4) Link(ek): Teljes dokumentum
|
14.
|
Radványi Katalin , Regényi Enikő Mária, Csorba János "Emberhez méltó jobb lakó-és életkörülmények nekik is".: Értelmileg akadályozott emberek életminősége és a kitagolás kérdése GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 2013:(4) pp. 262-274. (2013)
|
15.
|
Radványi Katalin, Erdélyi Andrea "Nem, vagy alig beszélő személyek inklúziója és participációja Augmentatív és Alternatív Kommunikáció (AAK) segítségével" kutatási beszámoló (2013)
|
16.
|
Illyés Sándor, Radványi Katalin, Csorba János Az értelmi fogyatékosság prevalenciája 40 és 60 év közötti korcsoportban Magyarországon GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 40.:(1.) pp. 48-63. (2012)
|
17.
|
Radványi Katalin (szerk.) A diagnosztika aktuális kérdései Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2010.09.25 Budapest: Magyar Pszichológiai Társaság, 2012. (ISBN:978-963-87915-5-9) Könyv/Tanulmánykötet/Tudományos
|
18.
|
Radványi Katalin, Fazekasné Fenyvesi Margit, Radicsné Szerencsés Teréz A pedagógiai diagnosztika lehetőségei enyhén és középsúlyosan értelmi fogyatékos gyermekek együttnevelésében GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 40:(3) pp. 214-225. (2012)
|
19.
|
Radványi Katalin Értelmileg Akadályozottak Pedagógiai Szakosztálya GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 40:(4-5) pp. 361-362. (2012) Folyóiratcikk/Ismertetés/Tudományos
|
20.
|
Radványi Katalin Új kutatási módszerek és eredmények a gyógypedagógiai pszichológia területén szimpozium vezetés (2012)
|
21.
|
Radványi Katalin "Magatartásdimenziók felmérése értelmileg akadályozott gondozottak regionális mintáján" MPT Nagygyűlés (2012)
|
22.
|
Radványi Katalin "A diagnosztika aktuális kérdései" MPT kiadvány konferencia bemutatója könyv bemutató (2012)
|
23.
|
Csorba J, Radvanyi K, Regenyi E, Dinya E A study of behaviour profiles among intellectually disabled people in residential care in Hungary. RESEARCH IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES 32:(5) pp. 1757-1763. (2011) Link(ek): DOI, PubMed, WoS, Scopus
|
24.
|
RADVÁNYI K , CSORBA J, REGÉNYI E, MEDE P Értelmileg akadályozott intézeti gondozottak életminőségének és magatartásának vizsgálata,(2011)
|
25.
|
Radványi Katalin Középiskolai integráció - Értelmi akadályozottság In: Papp Gabriella (szerk.) Középiskolás fokon?: Sajátos nevelési igényű fiatalok együttnevelése a középiskolákban. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó; ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar, 2011. pp. 53-79. (ISBN:978-963-312-052-1) Befoglaló mű link(ek): OSZK
|
26.
|
Radványi Katalin A kompetencia alapú fejlesztés értelmezése a kognitív képességek jelentős elmaradása esetén GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 39.:(1.) pp. 1-21. (2011)
|
27.
|
Radványi Katalin Dr Maria Bruckmüller születésnapjára GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 39.:(2.) pp. 177-180. (2011)
|
28.
|
Radványi Katalin "SNI gyermekek oktatásának jelenlegi helyzete, tervek és problémák"„PÁRBESZÉD 2011 – FOGYATÉKKAL ÉLŐK ÉLETMINŐSÉGE – MÚLT- JELEN - JÖVŐ” konferencia PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI KARA, az MTA PAB EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI BIZOTTSÁG valamint A KORAI FEJLESZTÉSÉRT NAPSUGÁR ALAPÍTVÁNY (2011)
|
29.
|
Csorba J, Radványi K, Regényi E Magatartásprofil és pszichiátriai tünetdimenziók vizsgálata értelmi akadályozottsággal gondozott intézeti betegeken. PSYCHIATRIA HUNGARICA 25:(3) pp. 221-232. (2010) Link(ek): PubMed, Scopus
|
30.
|
CSORBA J, RADVÁNYI K, REGÉNYI E Értelmileg akadályozott emberek életminőségének komplex vizsgálata: Tolna projekt. (2010)
|
31.
|
Radványi Katalin, Erdélyi A Historische Entwicklung sonderpädagogischer Professionalität in Ungarn In: Sieglind Ellger-Rüttgardt, Grit Wachtel (szerk.) Pädagogische Professionalität und Behinderung: Herausforderungen aus historischer, nationaler und internationaler Perspektive. Stuttgart: W. Kohlhammer Verlag, 2010. pp. 39-54. (ISBN:978-3-17-021295-4)
|
32.
|
Radványi Katalin, Mede Perla, Regényi Enikő Mária Az értelmileg akadályozott iskoláskorú gyermekeket ellátó intézmények helyzete - kérdőíves felmérés eredményei GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 38.:(1.) pp. 14-23. (2010)
|
33.
|
Radványi Katalin Érzékelés, észlelés, integráció - Kükelhaus élménykertje GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 38.:(2.) pp. 145-154. (2010)
|
34.
|
Radványi Katalin (szerk.) Máské(p)p?: Intellektuális fogyatékossággal élő emberek gyógypedagógusainak tankönyve Budapest: ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar, 2010. 208 p. (ISBN:978-963-7155-50-5)
|
35.
|
Radványi Katalin, Mede Perla Vissza a gyökerekhez - Montessori pedagógia alkalmazása értelmi akadályozottság esetén In: Pusztafalvi H, Vass L (szerk.) Párbeszéd 2009 - Minden gyermek különleges: Dialog 2009 - Jedes Kind ist Andres. 176 p. Konferencia helye, ideje: , Magyarország, 2009.06.05-2009.06.06. Pécs: Korai fejlesztésért - Napsugár Alapítvány, 2010. pp. 52-69. (ISBN:978-963-06-9391-2)
|
36.
|
Radványi Katalin "A diagnosztika aktuális kérdései" MPT konferencia konferencia szervezése, levezetése (2010)
|
37.
|
Radványi Katalin Tranzakciós és ökológiai szemléletű hatásrendszerek a környezetben fogyatékos gyermek születése esetén MPT Nagygyűlés Pécs (2010)
|
38.
|
Radványi Katalin "Értelmileg akadályozott emberek életminősége, az életminőség biztosításának lehetőségei a kastélyotthonokban" regionális szakmai konferencia (2010)
|
39.
|
Radványi Katalin "AZ INTELLEKTUÁLIS FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐ GYERMEKEK ÉS FIATALOK ELLÁTÁSÁNAK MÚLTJA, JELENE, JÖVŐJE" 60 éves Jubileumi konferencia (2010)
|